Toyota Yaris Cross 1.5 125 hp ή 1.5 Hybrid 116 hp;
Φθηνότερο κατά 2.850 ευρώ το 1.5 125 hp
Ισχυρότερο το 1.5 125 hp – πολύ πιο οικονομικό το υβριδικό
Ευελιξία και σιγουριά στο δρόμο
Το Yaris Cross και με τους δύο κινητήρες εμφανίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, χάρη στον συνδυασμό του στιβαρού πλαισίου με το αρκούντως σφιχτό σετάρισμα στις αναρτήσεις. Η απόσβεση κινείται σε αξιοσέβαστα επίπεδα, αν και δεν αποκλείεται κάποιοι να αναζητήσουν περισσότερη άνεση, ειδικά όταν το αυτοκίνητο περνά από πολλές ανωμαλίες. Το Yaris Cross μπορεί να στρίψει εντυπωσιακά γρήγορα για τον χαρακτήρα του, ενώ το τιμόνι είναι αρκετά γρήγορο αλλά ελαφρύ, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο φτιάχτηκε για να είναι εύκολο στους χειρισμούς. Στο υβριδικό οι λίγο πιο «ενθουσιώδεις» οδηγοί θα αναζητήσουν εναλλαγές ταχυτήτων και όχι χειρισμό του αυτοκινήτου με μόνο γκάζι – φρένο, ειδικά σε κατηφορικές διαδρομές. Οπότε, εδώ το 1.5 125 hp έχει το πάνω χέρι και θα κερδίσει περισσότερο το κοινό που θέλει να εκμεταλλευτεί καλύτερα τις δυνατότητες του αυτοκινήτου σε πιο πιεσμένους ρυθμούς. Παράλληλα τα δυνατά φρένα με τους δίσκους σε όλους τους τροχούς συμβάλλουν στο αίσθημα ασφάλειας, καθώς δεν αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επιβράδυνση των 1.100+ κιλών των αμαξωμάτων.
Μικροδιαφορές στο εσωτερικό με τους αρκετούς χώρους
Στο εσωτερικό των δύο εκδόσεων του Yaris Cross, οι διαφορές είναι ελάχιστες και εντοπίζονται στο λεβιέ των ταχυτήτων και σε ενδείξεις του πίνακα οργάνων. Σε κάθε περίπτωση ο σχεδιασμός είναι μοντέρνος (παρόμοιος με του Yaris) και την ποιότητα αναβαθμίζουν το μαλακό πλαστικό στο ταμπλό και η γεροδεμένη συναρμογή. Όσον αφορά τους χώρους αμφοτέρων, τέσσερα άτομα θα χωρέσουν δίχως στρίμωγμα. Επιπλέον, το πολύ χαμηλό κεντρικό τούνελ διευκολύνει τις ανέσεις στο πίσω κάθισμα, όχι όμως και το σχετικά μικρό άνοιγμα των πίσω θυρών. Όσο για τις αποσκευές, το πορτ μπαγκάζ των 397 λίτρων είναι αρκετό και φέρει μια εύκαμπτη εταζέρα για περισσότερη πρακτικότητα.
Χαμηλότερη τιμή ή κατανάλωση;
Οι βασικές διαφορές μεταξύ του Yaris Cross 1.5 125 hp και του 1.5 Hybrid 116 hp αφορούν την τιμή και την κατανάλωση. Το αμιγώς βενζίνης με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι σημαντικά φθηνότερο από το υβριδικό, το οποίο όμως κοστίζει πολύ λιγότερα λεφτά σε καύσιμο και ειδικά στην πόλη όπου η κατανάλωσή του είναι η μισή.Τεχνικά χαρακτηριστικά | ||
Μοντέλο | 1.5 λτ. 125 hp | 1.5 λτ. Hybrid 116 hp |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.490 | 1.490 |
Κύλινδροι/βαλβίδες | 3/12 | 3/12 |
Ταχύτητες | 6 | e-CVT |
Ισχύς (HP/σ.α.λ.) | 125/6.600 | 92/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 153/4.800-5.000 | 120/3.600-4.800 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (HP) | – | 80 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | – | 141 |
Συνδυαστική ισχύς (HP) | – | 116 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 | 11,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 170 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 5,9 | 4,4 |
Βάρος (κιλά) | 1.115 | 1.175 |
Κατανάλωση – κόστη | ||
Κατανάλωση τεστ (λτ./100 χλμ.) | 7,7 | 5,5 |
Κόστος στα 1.000 χλμ.** | 156 € | 112 € |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 133 | 100 |
Τέλη κυκλοφορίας | 85 € | 0 € |
Εξοπλισμός – τιμή | ||
Έκδοση | Active | Active |
Αυτόνομη πέδηση | • | • |
Διατήρηση λωρίδας | • | • |
Αισθητήρας φώτων | • | • |
Αισθητήρας βροχής | • | • |
Αερόσακοι | 8 | 8 |
Ηλεκτρικά παράθυρα | 4 | 4 |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες | • | • |
Air Condition | • | – |
Αυτόματος κλιματισμός | ο | • |
Ψηφιακός πίνακας οργάνων | ο | ο |
Σύστημα πολυμέσων | 8 ιντσών | 8 ιντσών |
Κάμερα οπισθοπορείας | • | • |
Ζάντες αλουμινίου | • | • |
Τιμή από (ευρώ) | 19.170 | 22.020 |
* Εργοστασιακές μετρήσεις | ||
**Με μέση πανελλαδική τιμή 2,028€/λτ. |